Časté otázky
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
1. Co znamenají ty údaje o rozměrech obuvi v popisu produktu?
xTento údaj znamená vnitřní rozměr stélky, jinými slovy se tedy jedná o změřenou botu zevnitř. K měření používáme speciální měřidlo můžete si ho rovnež koupit ZDE nebo použít šablonu pro měření nohy. Čili doma stačí změřit dítěti nožku, připočítat nadměrek 12 mm(10-15 mm - v zimních botkách můžeme nechávat nadměrek až 15 mm, v sandálkách bohatě stačí 10 mm), a objednáte botu správné velikosti.
2. U vybraných bot se mi nezobrazuje potřebná velikost. Jak je mohu objednat?
Je nám líto, ale pokud se nezobrazuje požadovaná velikost zboží, jsou v dané velikosti vyprodány. Obuv se v drtivé většině objednává půlroku předem, a proto nelze ani doobjednat. Prosíme vyberte jiný vzor, kde požadovanou najdete.
3. Vybrala jsem si platbu bankovním převodem, kde najdu číslo bankovního účtu?
Na našich stránkách číslo účtu nenajdete, a to z důvodu, abyste nezaplatili zboží, které může být v daně chvíli vyprodáno či odloženo do jiné objednávky. Po zpracování Vaší objednávky Vám údaje potřebné k platbě zašleme (obvykle do dvou pracovních dnů).
4. Zasíláte i na Slovensko? Kolik stojí doprava?
Ano, zasíláme. Zásilka do Bratislavy bude doručena do dvou pracovních dnů od odeslání. Ostatní místa do tří pracovních dní. Platit můžete na dobírku i bankovním převodem. Vice na ZDE.
5. Co když se mi nebude zboží líbit, či barva nebude zcela odpovídat mé představě?
Zákazník při koupi zboží na internetu na základě zákona č. 367/2000, má právo od koupě odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V takové případě na mailem toto sdělte , nezapomeňte uvést číslo objednávky a zda vracíte celou objednávku, či jen část. Zboží zabalte, přiložte objednávku a zažlete nám jej zpět (nikoliv na dobírku) Je nutné, aby zboží bylo kompletní, včetně dokumentace a ve stavu, jakém jste je obdrželi (nenošené, nepoškozené) . Zboží doporučujeme pojistit.
Náš obchod za Vás zaplatí poštovné, pokud Vašemu dítěti boty nepadnou velikostně. To znameá, že pokud si přejete vyměnit velikost zaslaných bot, ,budou Vám nejen nové zaslány bez účtování poštovného, ale dokonce Vam proplatíme i poštovné, které jste museli zaplatit při zaslání nevyhovujících botek. K zásilce je potřeba přiložit lístek s číslem účtu, kam můžeme zaslat peníze.
6. Jaký je rozdíl mezi membránami Gore-tex, Sympatex, Event a např. Jelatex, Wintex, Tritex apod.?
Jelatex, Wintex, Tritex apod jsou membrány, které si jednotliví výrobci nakoupí jako materiál pro výrobu obuvi aplikuji podle vlastních kriterií. Říkejme jim neznačkové membrány.
Kdežto Gore-tex, sympatex jsou výrobci pouze membrán, ale dohlíží i na vyrobu obuvi. Říkejme jim značkové membrány. Pokud výrobce obuvi, oděvů nesplní požadavky Gore-texu, sympatexu tak jim zakáže výrobu s touto membránou. A jejich požadavky jsou velmi přísné, pouze podlepené švy, pravidelná kontrola výrobků apod.
Na počátku má každá membrána podobnou funkci, a proto je aplikace membrán na jejich funkci to nejdůležitější.
Může být výrobce, který dodržuje nejpřísnější kritéria pro aplikaci membrán, ale bývá to spíše vyjímkou. Pokud chce nějaký výrobce zaručit svému zákazníkovi to nejlepší, použije např. Gore-tex, Sympatex, Event. Více ZDE .
Záruka nepromokavosti GORE-TEX® GUARANTEED TO KEEP YOU DRY®
Pokud nejste naprosto spokojeni s nepromokavostí, větruvzdorností nebo prodyšností svého oděvu GORE-TEX®, opravíme jej, vyměníme nebo vám vrátíme pořizovací cenu.
Veškeré oblečení a obuv GORE-TEX® poskytují záruku nepromokavosti Guaranteed to Keep You Dry™.
Bereme to vážně. Pokud nejste naprosto spokojeni s nepromokavostí, větruvzdorností nebo prodyšností svého oděvu GORE-TEX®, opravíme jej, vyměníme nebo vám vrátíme pořizovací cenu.
Zaruku poskytuje W. L. Gore & Associates GmbH.
Výrobky s Gore-texem najdete ZDE